12 Aralık 2013 Perşembe

Country Tarzı Yatak Odaları

Daha önce dediğim gibi beyaz yatak odalarına bayılırım.Onu rengarenk nevresimlerle aksesuarlarla canlandırmak daha kolay gelir bana.Tabi beyaz dediysem öyle avangart ,taşlı ,süslü püslü olanlar değil. Göz yormayacak ama alımlı olacak. Bu da country tarzı mobilya demek:)
Aşağıdakiler netten görüp beğendiklerim





Tabi bunların aynısını mağazalarda görmek zor olabiliyor çoğu zaman.
Ya yatak başı, ya dolap içi  uymayabiliyor.O zaman sizde benim gittiğim yoldan gidin derim. İstediğinizi anlatın, yaptırın.Ben dolabın içine kadar çizdim .Elbiselerim çoktu elbise kısmına daha çok yer ayırdım.
Eşime pantolonluk yaptırdım gibi .O zaman aşağıdaki fotoğraflara bi bakın derim. Yer Başak mobilya .
Masko 'da. Mutlaka ziyaret edin.










2 yorum:

  1. ben de şu sıralar araştırma yapıyorum :) bu tarz alacağım kesin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de en doğru ve güzel seçimi yapıyorsunuz. Yatak odalarının ferah olması lazım.
      Böyle güzellikler dururken iç karartmaya gerek yok :)
      Kolay gelsin...

      Sil