2 Temmuz 2013 Salı

Salon Aksesuarları

Merhabalar,
Daha önce dediğim gibi düğün alışverişi yaparken aksesuar işini aceleye getirmek istemedik. Hoş almak istesek de çok pahalıydı.Geçen hafta annemle birlikte Üsküdar Kervan'a uğradık.Konsol ve masa örtülerimi çook çok öncesinden yaptıran annem sonuç olarak o takımlar uymayınca hiç rahat edemedi.Doğru düzgün örtü  ve aksesuar yoktu bu nedenle salonumda.

3-4 ay evvelinden eşimle Marmara Forum'da görüp beğendiğim örtüleri indirimde görünce almaya niyetlendim.Ama bu sefer aksesuarlarla alakasız olacaktı. Aksesuarlar da indirime girmişti ancak hesap-kitap işine girince almadım o gün. Ah keşke alsaydım dedim mi evet dedim:( Anne sözünden çıkınca takımdan beğendiğim tabak satılmıştı dün öğrendim.Ama onunla beraber 10 parça aksasuar aldım ve 530 Tl gibi bir fiyata.Masko'yu gezip minicik bir şamdanı 230 TL görünce bu fiyat çok çok iyi.

Gelelim aldıklarıma;





Yaprak şeklinde olan ise olmayan sehpa için :) aman dedim yine biter alamam. Benimkisi aslında çorap için takım almak oldu ama evde takım yoktu napalım:)

4 yorum:

  1. uwww bunları yeni mi? harika hepsi güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. evet canım.hepsi indirime girmişti.kaçırmadım aldım bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yapmışsın çok güzel hepsi...güle güle kullan.

      Sil
  3. merhabalar ilk resimdeki yaprak aksesuarını nereden aldınız?

    YanıtlaSil