30 Eylül 2013 Pazartesi

Madame Coco İNDİRİM


Cumartesi günü bir talihsizlikle öğlen vakitlerinde Eminönü'ne gittik . Hem anneme ameliyat öncesi birşeyler almak için  hem de ananemler gelmeden  erzak alışverişi için.Kuru kahveci Mehmet Efendi'nin olduğu sokakta yarım saat esir kaldıktan sonra nihayet nefes alabilecek bir alanımız oldu.Benden tavsiye Eminönü'ne gidecekseniz 9-10 gibi gidin işinizi halledin . Eğer çalışmıyorsanız işinizi hafta sonuna bırakmayın derim.Neyse ıvır zıvır işleri hallettikten sonra Vakko Outlet mağazasının yanında Madame Coco açılmış uğrayalım dedik. Orası da ana baba günü. Hakkaten büyük bir indirim var .380 liralık yatak örtüsünü 140 liraya aldığım düşünülürse:) Hem de ilk defa king size olup benim kocaaa yatağa uyan :)
Ama o esnada Türkçe bilen ,yabancı uyruklu kişiler geldi . Hatta sülale desek daha doğru olur. Biz dahil çalışanların burnundan getirdiler. Pazarlık yapmaya çalışıyorlar , her biri başka bir ağızdan konuşuyor.Ne aldım nasıl aldım bilemedim. Ben orada çalışsaydım eğer o kadar sabırlı olamazdım.O kadar zorladılar yani.
Neyse aldıklarıma gelelim;



Son olarak benim evlendikten sonra hala birşeyler almama sebep , malesef çeyizlik için alınan ,yapılan,yaptırılan hiçbirşeyin yatağıma uymaması.O nedenle benden tavsiye paranızı biriktirin ,eviniz,eşyanız kesinleştikten sonra almaya bakınız :)

2 yorum:

  1. Aaa nesrin teyze ne ameliyati olacak??? bu ara da çok güzelmis güle güle kullan canım.3 hafta önce falan ben de ugradim madame coco ya ama indirimde içime sinen bişey bulamamıştım.bi ara bi daha gideyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kist varmış.Baya da büyük onu alacaklar. 1 ay sonraya gün vermişler ama kurtulalım hayırlısıyla bir an evvel.
      Ya tarzı muhteşem . Aldığım yatak örtüsü süper oldu resmini çeker eklerim buraya.Biraz daha az kalabalık olsa bulurdum birşeyler ama çok kalabalıktı ya.

      Sil