16 Eylül 2013 Pazartesi

Orta Sehpa

Uzuuuuuuuuuuuun zaman ertelediğimiz aslında gerek duymadığımız bir eşyaydı kendileri.Ama ta ki altincicadde de bu sehpayı görene kadar!

Masko'da uzun uzun turlar mı atmadık . Evet çok gezdik çok dolaştık ancak ne kafamıza yatkın ne de bütçemize uygun bir model malesef bulamadık! Masa fiyatına sehpalar mı dersin ,antin kuntin garip hatta devasa büyüklükte şekilsiz sehpalar mı dersin hepsini gördük. Ama gerçekten içimize sinen hiç bir model olmadı.İyi ki de olmamış.O kadar gezmeye tozmaya değmedi .İki tıktıkla altıncıcadde'den hem de çok uygun fiyata çok da güzel bu modeli almış oldum.

Böyle büyük bir eşyayı bi cesaret internetten nasıl aldım bilmiyorum ama gelen kargo ile koltuk takımı aldım sanmadım değil. Keşke onu da fotoğraflasaydım.Devasa bir kutu ve muhteşem bir korumayla kendileri salonun orta yerine konuşlandılar bile :)




2 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım güle güle kullan çok güzelmiş gerçekten.hele ki çekmeceli olması büyük artı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bahartoşum.İki çekmecesi var . Bütün masa örtülerimi yaydım içine geniş geniş . İyi oldu yani :)

      Sil