25 Haziran 2013 Salı

Seramik Sağlıktır

Selam,
Kız anneleri isterler ki en güzel çeyiz kendi kızlarının olsun. Şayet benim annem(annem diye demiyorum) bizzat bu konu üzerinde ihtisas yapmış sayılır.Öyle muntazam bir çeyiz hazırladı ki bana, inşaallah benim de kızım olur bende öyle muhteşem bir çeyiz hazırlarım.
Neyse gelelim mevzuya.
Tencere ve tava setleri alırken daha yeni çıkmaya başlamıştı seramik olanlar.Haliyle de çok pahalıydı. Ama çeyizde olacak ya en iyisi neyse o olacak. Annemde hepsini tek tek hatta fazlasıyla seçti ve aldık.Gerçekten muhteşem pilavlar yapıyorum kendileri ile. Bugüne kadar yanma yapışma olmadı.
Geçenler de ise annemin teflon tenceresi -tavası eskiyince yenilerine bakayım dedi .Forum İstanbul'da bulunan Esse'nin kalabalığı eşliğinde kendimizi bir hengamenin içinde buluverdik.Ve fiyatlar karşısında şoka uğradık.3'lü seramik tencere-tava takımı sadece 85TL'ye ve çelik çaydanlığı 29 TL'ye aldık.Bu indirimi kaçırmayın derim.Özellikle çeyiz alışverişine çıkanlara duyurulur!!!


1 yorum:

  1. Aaa çok iyiymiş ama bitmiştir herhalde şimdiye...

    YanıtlaSil