29 Mart 2012 Perşembe

Nereden Başlamalı?

Düğün tarihiniz belli ,düğün yerini ayarladınız. Ev işi de tamam.Artık en zevkli süreç başlıyor.
Kimine göre ise sıkıntılı bir süreç. Sonuçta zevkler söz konusu.Bunlar da kişiden kişiye farklı olabiliyor. Ama bizim için bu süreç çok rahat geçti.Tamam yorulmadık değil. Çok yorulduk .İstanbul'da ne kadar mobilya ile ilgili yer varsa hiç birini kırmadık ,uğradık (masko,modoko..) Ama birbirimizi yormadan , karşılıklı isteklerimizin farkında olarak ortaklaşa aldığımız kararlarımızla evimizi döşedik.Evliliğin anlamı da bu değil mi sonuçta .. Biz olabilmek.Ortaklaşa bir hayatı paylaşabilmek.

Neyse gelelim aklımızdaki sorulara..
Öncelikle her odada nasıl bir konsept uygulayacaksınız onu hayal edin.Misal ben yatak odamın beyaz olmasını istemiştim.Kocaman bir dolap ve pudra rengi aksesuarlar ile renklendirilmiş olarak. Oturma odamın da daha koyu tonlarda bir köşe koltuk ile tv sehpası olsun tamam demiştim.Salon ise ne çok modern ne de çok klasik ikisinin arasında ve bej tonlarında düşünmüştüm.Demiştim ,düşünmüştüm diyorum ama hepsi karşılıklı oturulup kararlaştırılmış şeyler.



Odaları da belirledikten sonra elimizde ölçülerle mobilya mağazalarını gezmeye başlıyoruz.Neden ölçü diyorum daha önceki yazımda belirtmiştim. İlk başta istediğiniz türde şeyleri yakalamanız zor olabilir.Ki bizim sıkıntımız kumaştı. Tam mobilyayı buluyoruz ,kumaşa sıra gelince seçenekler sınırlı.Ya da fiyat olarak bütçemizi aşıyordu.
Hmm yeri gelmişken ev için alışverişe başlamadan bütçeyi de belirlemek lazım.Bu da çok önemli.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder