21 Ocak 2016 Perşembe

Pembe Pembe İşler - Bebek Dolabı

Karı-Koca mühendis olmamızdan mıdır bilmem fazlasıyla detaycı bir çiftiz. Ve gerçekten bundan zevk alıyoruz.

Evleneceğimiz zaman üşenmedik oturduk bütün evi çizdik ve keyfimize, en önemlisi de bütçemize uyacak şekilde eşyalarımızı yaptırmıştık.Aynı şeyi kızımızın odası için düşündük tabi ki.Hazıra konmak bize kolay olacağından oturduk kızımızın odasını çizdik.

İleride genç odası olarak da kullanabileceği bir oda yaptık ona. Ve taşınma ihtimalini göze alarak parçalı şekilde yaptırdık.Aslında köşe dolabı istiyorduk ama o kısım net anlaşılamamış ki istediğimiz gibi olmadı. Benim hayalim köşe dolabındaki askılığın dönen bir askılık olması yönündeydi.
Kafaya koydum iyi bir usta bulursam çizdiğim şeyi yaptıracağım bir gün :)
( Not: Ara ara acaba iç mimar mı olsaydım diye düşünmüyor değilim bu aralar ya neyse )

Tam beyaz istemedim. Kırık beyaz, 5 kapaklı 3 ayrı parçalı bir dolap yaptırdık.Sonuç aşağıdaki gibi.
Kulpları Koçtaş'tan aldık ama memnun kalamadık malesef:( Takarken kırıldı bir kaç tanesi.
Ek olarak bir de püskül kondurdum.

Not:Bütün dolap tabi ki elifin değil. İçinde albümler, nevresimler, pikeler , benim kıyafetlerim de var.



Yakın zamanda taşınacağım için iç detaylarını ileriki postlarda daha detaylı anlatacağım.

Şimdilik Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder